Un tânăr și-a dus business-ul la 2 milioane de lei pe an cu o vulcanizare auto, un depozit de anvelope, și o curățătorie de covoare

0

Dom Auto, brand deținut de Doma Hibrid Botoșani

Generația tânără de oameni de afaceri este mai așezată și încearcă să se dezvolte sănătos și trainic, cu gândul la viitor, care este face parte implicit din viitorul comunității locale, a țării.

Unul dintre tinerii care a ales să dezvolte în țară un business este Ciprian Huțanu, proprietarul firmei Dima Hibrid SRL, care deține brandul Dom Auto.



Afacerea acestuia a urcat pe locul 3 în Topul firmelor realizat de Camera de Comerț Industrie și Agricultură Botoșani în domeniul său de activitate, ”Întreținerea și repararea autovehiculelor”, cu 11 salariați, o cifră de afaceri de 2 milioane lei, echivalentul a 448.500 euro, și un profit brut de peste 202.000 lei, echivalentul a peste 44.000 euro. Afacerea lui Ciprian Huțanu merge cu o marjă a profitului de 10%.



Huțanu: ”Este loc pentru toată lumea pe piață”

Complexul Dom Auto, situat pe varianta Pacea, spre Modern Calor, are service anvelope, spălătorie auto, curățătorie covoare.

Ciprian Huțanu spune că 2017 a fost un an cu o creștere sănătoasă și se va vedea în rezultatele de la sfârșit de an financiar. Oricine merge la vulcanizarea și spălătoria Dom Auto, pe varianta Pacea, cum se intră dinspre Suceava, știe că rar găsești un loc liber.

”A crescut numărul mașinilor și practic toți partenerii noștri, toți furnizorii noștri. Este loc pentru toată lumea pe piață”, a declarat Ciprian Huțanu, care este de părere că din concurența de pe această piață clienții sunt cei mai câștigați deoarece crește nivelul serviciilor.

Tânărul om de afaceri spune că prin depozitul de anvelope vinde cam 10.000 de ”gume” pe an și că din totalul acestora majoritatea dominantă sunt anvelope noi.

”Piața anvelopelor second-hand a scăzut considerabil și cred că este undeva la 10%, cel puțin la noi. Botoșănenii au conștientizat care este avantajul anvelopelor noi și nu mai cumpără cauciucuri second hand”, a precizat Huțanu.



Suni la Dom Auto și îți iau covorul de acasă, îl spală, îl usucă și ți-l aduc acasă

Munca gospodinelor și a soților acestora înaintea sărbătorilor diferă enorm față de anii *90 și chiar începutul anilor 2000. Rar mai vezi un bărbat sau chiar o femeie care bate un covor în spatele blocului, iar asta pentru că mediul de business a simțit această nișă ca pe o oportunitate care trebuie valorificată.

Dom Auto are o curățătorie de covoare prin care covorul de acasă este luat, dus la spălat, uscat și apoi dus la casa proprietarului, fără ca acesta să mai considere un chin tot procesul clasic de bătut și curățat covoare.



Cifrele care au dus Dom Auto pe locul 3 în Top firme

Întreținerea și repararea autovehiculelor

Întreprinderi mici

Doma Hibrid SRL

www.dom-auto.ro

Cifră de afaceri: 2,03 milioane lei, 448.500 euro

Profit brut: 202.585 lei, 44.040 euro

11 salariați



Niciun comentariu

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *