FOTO Papillon încinge lupta pe piața cofetăriilor și intră pe segmentul premium. Ceilalți jucători au reacționat

0

Cofetăria Papillon Botoșani

Cofetăriile reprezintă segmentul de business care atrage din ce în ce mai multe investiții.

Dacă în ultimii câțiva ani eram obișnuiți cu investiții în domeniul restaurantelor, fiind câteva care au ajuns la un nivel calitativ mult peste medie, de ceva timp și afacerile dulci din cofetării încep să devină o nișă care atrage capital.

O nouă cofetărie s-a deschis la începutul lunii iunie și s-a plasat din start în gama premium-quality.



 

 

Cofetăria Papillon, situată pe strada Marchian, cu intrarea dinspre Parcul Junior, lângă show-room-ul Xandor, s-a poziționat din start în gama de lux și încinge lupta pe o piață extrem de concurențială și care a crescut calitativ simultan cu întețirea concurenței dintre jucători.

Tony Costin, managerul Papillon, a declarat că noua cofetărie vine cu 90 de sortimente de prăjituri pentru care se folosesc cele mai bune ingrediente. Mai mult decât atât zilnic în vitrina Papillon sunt aduse în majoritate covârșitoare cu totul alte feluri de prăjituri decât cele expuse la vânzare cu o zi înainte.

Papillon aparține Miei Flutur, soția primarului Cătălin Flutur, și are laboratorul de producție la Incubatorul de Afaceri.

 

 

loading…

Loading…

 

Pregătiți lingurițele, concurența cofetarilor nu face decât să crească nivelul calitativ

De la savarine, amandine și eclere, cofetăriile din Botoșani sunt pline acum cu mousse-uri de tot felul, cu macarons, cu texturi și creme atât de fine încât nu îți vine să crezi că sunt făcute la Botoșani și nu la Paris.

Investițiile în cofetării și intensificarea concurenței a dus automat și la educarea consumatorului local spre alte tipuri de prăjituri decât cele cu care gustul ne-a fost învățat în perioada comunistă și poate încă vreo 15-20 de ani după Revoluție.

Extinderea numărului de restaurante și de spații pentru evenimente a dus la creșterea pe piață a candy-barurilor, iar concurența din domeniu se vede în calitatea și designul la care s-a ajuns acum.

 

Din ce tort vrea Papillon o felie?

E tare dulce concurența de pe această piață, iar consumatorii nu trebuie decât să se bucure de orice new-entry și de reacția jucătorilor clasici deja din domeniu pentru a se păstra pe poziții, pentru a-și păstra clienții.

Papillon a intrat pe o piață în care clasicii sunt Casa Dulce, Rida, Romarga, Maria și poate chiar și Mami. Apoi concurența s-a acutizat cu apariția Patiseriei Ștefania și a cofetăriei Delis, iar în ultimul an cu J’adore Choco Botoșani și Poem.

Clasica Romarga a reacționat prima și a început lucrările de modernizare la cofetăria de pe Marchian. Casa Dulce parcă a simțit că piața va fi din ce în ce mai aglomerată și și-a deschis anul trecut o cofetărie în Botoșani Shopping Center.

Apoi, Casa Dulce, brandul de patiserie-cofetărie deținut de frații Florian și Dan Moruzi, de la Casa Pâinii, are una dintre cele mai bune promovări pe on-line și încearcă de câțiva ani buni să educe publicul prin expoziții de profil în care a introdus foarte multe produse noi pentru Botoșani în toată această perioadă.



 


Casa Dulce Botoșani

Casa Dulce Botoșani

Casa Dulce Botoșani

Papillon Botoșani

Papillon Botoșani

Papillon Botoșani

Rida Botoșani

Rida Botoșani

Niciun comentariu

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *