Aquapark-ul începe să producă efecte. Magda Șoptică, Premier: ”Pe terasă am simțit afluxul de clienți de la Cornișa”

0

Numărul mare de clienți atrași de aquapark-ul Cornișa se regăsește și în afacerile din industria HoReCa.

Așteptările primarului Cătălin Flutur cu privire la impactul deschiderii Aquapark&sports Cornișa încep să se regăsească, timid la început, în economia locală.

Magda Șoptică, proprietarul hotelului Premier, cea mai apropiată unitate de cazare din apropierea aquapark-ului Cornișa, spune că numărul de clienți la cazare nu s-a schimbat semnificativ în vacanța de Rusalii, dar clienții Cornișa au luat cu asalt terasa restaurantului Premier.

 



 

 

”Trebuie să luați în calcul că cei veniți din alte județe cu mașina, Iași, Suceava, Bacău, se întorc în aceeași zi acasă. Așa cum fac botoșănenii noștri care pleacă la Ariniș. Pe terasă am simțit afluxul de clienți de la Cornișa, dar nu la cazare”, a declarat Magda Șoptică, manager Hotel&Restaurant Premier.

În mini-vacanța de Rusalii, 14-17 iunie, la Cornișa au fost 7925 de clienți care au plătit 285.812 lei pentru acces la piscine, aquapark și plajă.

 

 

 

#aquaparkCornișa #aquaparkBotoșani #visitBotoșani #MagdaȘoptică #hotelPremier #visitBotoșani #cazareBotoșani #cazare Cornișa #primarul Cătălin Flutur #turismBotoșani

 



Niciun comentariu

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *