Centura Sucevei beneficiază de cele mai performante rosturi de dilatație din România

0

Un nou Proiect marca HIDROPLASTO Botoșani, de data aceasta la una dintre cele mai așteptate investiții din județul Suceava. 

Compania Hidroplasto, condusă de omul de afaceri Cătălin Silegeanu, a încheiat un contract de montare a apreciatelor elemente de dilatație marca Hidroplasto la Centura Sucevei, unul dintre marile șantiere de infrastructură din Bucovina. 

Rosturile de dilatație Hidroplasto au fost montate la lucrări precum Aeroportul Otopeni, podul de la Agigea, clădiri de birouri la cele mai mari multinaționale. 

 



 

 

„Voi susține dezvoltarea infrastructurii în România și mă voi implica împreună cu colegii mei în proiecte similare celui de la Suceava. Îmi doresc să contribui la finalizarea lucrărilor în timpul previzionat. Sper să ajung ziua în care raportul preț – calitate și soluția tehnică aleasă vor fi cele ce vor face diferența între participanții la o licitație. Prețul cel mai scăzut nu garantează realizarea unui produs de calitate“, a declarat omul de afaceri botoșănean Cătălin Silegeanu

Firma Autethnorom Scheia este lider al asocierii care rea­lizează lucrările iar din asociere mai fac parte societățile Operational Autoleasing Şcheia, OPR Asfalt Timișoara, Obras Publicas Y Regadios din Spania, Florconstruct Suceava și Calcarul Pojorîta..

În calitate de lider al asocierii, Autotehnorom a subcontractat lucrările privind instalarea rosturilor de dilatatie la poduri și viaducte către compania botosaneana HIDROPLASTO .

 

 



 

 

În domeniul infrastructurii, Hidroplasto este unul dintre cei mai importanți furnizori și montatori de dispozitive pentru tratarea rosturilor de dilatatie, precum și a aparatelor de reazem din neopren pentru poduri.

Rosturile de dilatatie HIDROPLASTO sunt adecvate pentru translatii longitudinale de 50 pana la 330 mm la poduri, drumuri si alte constructii.

Aceste rosturi de dilatatie sunt instalate intre suprafata de rulare a podului si drum, si au rolul de a absorbi miscarile ce apar ca urmare a diferentelor de temperatura, deformarii si contractiei structurii si sarcinilor din trafic. In cazuri speciale, acestea trebuie sa absoarba deplasarile transversale si rotatiile in jurul celor trei axe spatiale. Eventual, inclusiv gradientele longitudinale trebuie avute in vedere. Aceste rosturi de dilatatie au proprietati de impermeabilizare datorita drenurilor si barierei de vapori.

Firma “Autotehnorom” derulează lucrări pentru finalizarea șoselei de centură a municipiului Suceava.

Este vorba despre 7 kilometri care au mai rămas de executat, pe porțiunea Șcheia – Moara.

Contractul a fost semnat la o valoare de aproape 16 milioane de euro.

Lucrările la șoseaua de centură au început în urmă cu 11 ani și au fost întrerupte de mai multe ori din cauza întârzierii plăților, intrării în faliment a constructorului, bâlbâielilor legislative și organizării unei noi licitații.

Din cei 12 kilometri ai șoselei se circulă, din 2015, doar pe porțiunea Pătrăuți – Șcheia, în lungime de 5 kilometri.

Până acum, investițiile s-au ridicat la valoarea de 90 de milioane de euro. 

 

#Hidroplasto #RosturiDilatatiePod

 



 

 

Niciun comentariu

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *