Economic Visit Botoșani

20 de agenții de turism din România, dar și din Japonia, iau în calcul includerea municipiului Botoșani în ofertele lor. Cornișa a fost vedetă

Prezența municipiului Botoșani la târgurile naționale de turism din ultimii ani și deschiderea Cornișa ar putea include urbea în ofertele turistice a nu mai puțin de 20 de agenții de turism. 

Acesta este succesul major înregistrat de prezența la Târgul de Turism al României, din perioada 14-17 noiembrie de la Romexpo, a Centrului Naționale de Informare și Promovare Turistică a municipiului Botoșani, care a participat la târg alături de CNIPT Dorohoi și Centrul de Turism din cadrul Consiliului Județean Botoșani. 

Mai mult de 2500 de persoane au trecut pe la stand, fiind interesate de posibilitatea de a vizita municipiul și județul nostru, vedeta standului de la Botoșani a fost Aquaparkul Cornișa. 

 



 

 

 

”Perspectiva organizării unor sejururi la Botoșani a stârnit și interesul unor operatori străini, inclusiv din exotica și îndepărtata Japonie. Buna organizare a standului botoșănean a fost remarcată și de mass-media națională, care a prezentat materiale filmate sau audio, reportaje și interviuri despre oferta noastră turistică (TVR, Prima TV, Pro TV, Radio România Actualități, site-uri și publicații de profil)”, se precizează într-un comunicat de presă al Primăriei Botoșani. 

Prezența reușită la ediția 2019 a Târgului de Turism al României asigură definirea Botoșanilor ca destinație turistică nouă în ceea ce privește turismul de divertisment, prin AquaPark Cornișa, sporind astfel interesul și pentru componentele tradiționale: turismul cultural și istoric, turismul religios, cel gastronomic sau cel bazat pe punerea în valoare a specificului tradițiilor botoșănene.

 



 

 

 

După foarte mulți ani, standul Botoșani de la târgul de turism, care a fost sub celebrul ”Hai la Botoșani!”, a fost reprezentat cu adevărat atât de Primăria Botoșani, cât și de Consiliul Județean Botoșani. 

Acesta din urmă a dus la București formații de dans popular, reprezentanții de la vârful CJ înțelegând, într-un final, importanța implicării în astfel de evenimente. 

Eforturile Centrului de Turism al municipiului Botoșani s-au soldat până acum cu atragerea de turiști prin operatorul Christian Tour, care a inclus urbea în tururile senior voyage, fără a avea în niciun fel implicarea Consiliului Județean Botoșani.

Totodată, standul Botoșani de la târgul național de turism a beneficiat și de o gamă variată de produse alimentare fabricate pe plan locali și trimise de Asociația ”Produs din Botoșani”.