Uvertura Mall a făcut 1,8 milioane lei profit în 2019, cu venituri de 8 milioane lei și 3,3 milioane vizitatori

0

2019 a fost cel mai bun an din punct de vedere financiar pentru Uvertura Mall Botoșani, investiție a omului de afaceri ieșean Dănuț Prisecariu. 

Potrivit datelor prezentate de Zfcorporate.ro, Uvertura Mall a încheiat 2019 cu venituri de 8 milioane lei, un profit de 1,8 milioane lei și 3,3 milioane vizitatori. 

Uvertura Mall a ieșit din insolvență și a intrat în reorganizare judiciară în 2019. 

 

 



 

Potrivit sursei citate, veniturile din chirii au crescut cu 12% în 2019, în timp ce profitul a crescut cu 84%. 

„Estimăm un număr de peste 3,5 milioane de vizitatori în anul 2020, iar motor al acestei creşteri va fi şi dezvoltarea zonei de leisure şi entertainment. În acest scop, am perfectat cu colaboratorii noştri deschiderea unei zone de gaming şi realitate virtuală, dar şi, în perspectiva apropiată, deschiderea unei zone de Lasertag“, a declarat Boris Titov, manager al Uvertura Mall, pentru Zfcorporate.ro

În cei 15.000 de metri pătrați de suprafață închiriabilă la Uvertura Mall se află branduri precum H&M, Kenvelo, Noriel, Cineglobe Cinema, Casa Rusu, Alexandria, Dovani, Mischa Kids, Next Level, Kik, CCC, Kalasport, Fabricat în România, Pepco, Beauty Mania, Splendor, Atlantis Gold, Essenza, Casa Dulce, Casa Pâinii, Spartan, Sucul cu poveste, Dabo Donner, Roberto, Killer, Static VR, Chicago Club.

 

 

 



Niciun comentariu

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *