Afla cum poti ajunge mai repede la publicul tau tinta cu servicii de promovare Adwords

0

 

Modalitatea de publicitate Google Adwords este una dintre cele mai cunoscute metode prin care iti poti face cunoscut business-ul in mediul online. Se spune si este adevarat: „Nu esti pe Google, inseamna ca nu existi”, iar acest lucru nu face decat sa dezvaluie importanta promovarii de tip Adwords pentru orice business, indiferent de sectorul de activitate sau de cifra de afaceri a acestuia. 

Asta pentru ca fiecare dintre noi utilizam motorul de cautare Google atunci cand suntem in cautarea unui anumit produs sau serviciu, si tot asa actioneaza si clientii nostri. Daca printr-o publicitate Google Adwords eficienta reusim sa ne plasam in primele pozitii dupa fiecare „search” al potentialului nostru client, nu va fi totusi suficient. Aceasta performanta este dovedita si prin costurile scazute din spatele acestui mecanism, care vor arata succesul.

 

In primul rand, afla ce inseamna publicitate Adwords

Prin promovare de tip Adwords ne referim la una dintre cele mai populare metode de atragere a clientilor, folosita in domeniul marketingului digital. Exista doua tipuri de campanii, ce fac parte din ceea ce se numeste promovare Adwords: campanii promovare Adwords tip search si campanii promovare Adwords tip display. Diferentele dintre cele doua consta in modul de functionare pentru atragerea clientilor.

In termeni cat mai simpli:

  • campaniile de promovare Adwords tip search raspund la actiunea utilizatorului (potentialului client): X va cauta un anumit produs si serviciu pe motorul de cautare Google, iar prin promovare Adwords eficienta, tu vei reusi sa apari in topul rezultatelor, oferindu-i solutia de care avea nevoie;

 

  • campaniile de promovare Adwords tip display vin in intampinarea nevoilor utilizatorului (potentialului client): Lui X i se vor afisa bannere cu reclama produsului sau a serviciilor tale, daca acesta va face parte din categoria ta de public tinta, pe baza unor setari de targhetare speciale;

 

Despre ce inseamna targhetarea publicului tinta pentru promovarea de tip Adwords

Targhetarea publicului tinta este astazi posibila si face obiectul metodelor de promovare Adwords, datorita aparitiei asa-numitului Marketing Cognitiv. Ce este Marketingul Cognitiv? Inseamna capacitatea de a-ti face promovare in zilele noastre, strans legata de avansul tehnologic. 

Cu alte cuvinte, astazi poti sa cunosti comportamentul utilizatorilor tai (interesele, criteriile demografice, varsta, sexul, pasiunile, studiile, limbile straine pe care le vorbesc, nivelul abilitatilor informatice etc) si sa te adresezi cu un mesaj specific lor, prin reclamele din promovare Adwords.

Daca vei dori sa faci o reclama pentru femei, cu varsta cuprinsa intre 24 – 34 de ani, din Bucuresti, care au ca interes parfumurile, vei putea face acest lucru prin publicitate Google Adwords, afisandu-le un banner care vinde produsul tau. Atunci cand persoana care face parte din publicul tau tinta va da click pe banner, respectiv femeia in cauza, si va comanda produsul tau, vei putea spune ca ti-ai indeplinit unul din obiectivele campaniei, respectiv o conversie de succes, un nou client.

 

Unde gasesti profesionisti in publicitate Google Adwords tip „search” si „display” ?

Daca ai nevoie de experti in acest domeniu, atunci asigura-te ca procesul de cautare va fi unul informat si de lunga durata. Exista o multitudine de agentii care te vor intampina cu oferte, insa trebuie sa cercetezi toate cifrele de performanta si portofoliul lor de clienti, pentru a face o alegere ce iti va aduce rezultate vizibile.

Daca ai nevoie de o recomandare sigura, atunci nu ezita sa ii contactezi pe cei de la Agentia Fortin – agentie de Google AdWords si te vei bucura de rezultate intr-un timp cat mai scurt. Fortin.Agency se afla in topul agentiilor din domeniu.

 

Niciun comentariu

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *