Cum sa te prezinti profesional la interviu

0

De-a lungul carierei, va trebui sa va prezentati la tot felul de oameni. Avand metode pentru o introducere profesionala, puteti face o prima impresie buna.

Intelegerea importantei de a face o impresie buna

De-a lungul carierei, va trebui sa va prezentati la tot felul de oameni. Avand metode pentru o introducere profesionala, puteti face o prima impresie buna. Este important sa ne amintim ca modul in care te prezinti intr-un cadru profesional poate diferi de modul in care ti-ai face intr-un cadru obisnuit. Aflati totul despre a face o prima impresie buna impreuna cu prezentatarea pe plan profesional pentru a obtine un salariu net mai mare.

De ce este important sa te prezinti profesional

A sti cum sa te prezinti este o parte importanta a stabilirii conexiunilor profesionale. Indiferent daca faceti acest lucru personal sau prin e-mail, trebuie sa stiti cum sa faceti o impresie buna celorlalti pentru a va picta intr-o lumina profesionala. Sa te prezinti intr-un cadru de lucru nu este la fel de simplu ca Buna, eu sunt George. Ce faci? Exista o anumita eticheta de urmat pentru a va asigura ca sunteti memorabil in toate modurile corecte. Cel mai bine este sa fii mai optimist si mai politicos decat indraznet si nebun.

Ocazii de care aveti nevoie pentru a va prezenta celorlalti

Exista o mare varietate de momente in care trebuie sa va prezentati altora. Modul in care ii salutati pe ceilalti poate varia in functie de ocazie. Cunoasteti setarile profesionale comune atunci cand intalniti oameni noi:

Interviuri: atunci cand va prezentati la un interviu, doriti sa fiti respectuos si incantat sa va intalniti cu intervievatorul.

Locuri de munca noi: inceperea unui loc de munca nou necesita cunoasterea multor oameni simultan. Aceasta introducere va poate ajuta sa incepeti sa stabiliti relatii cu colegii dvs. de munca.

Evenimente in retea: evenimentele in retea necesita sa va intalniti cu alti profesionisti. Acest tip de salut tinde sa fie ceva mai casual si mai distractiv. Introduceri prin e-mail: sa va prezentati prin e-mail fata de persoana dvs. este destul de diferit. Cu acest tip de salut, aveti tendinta de a impartasi cateva aspecte importante despre dvs. si de a explica rationamentul dvs. pentru a ajunge la cineva.

Evenimente de lucru: daca angajatorul dvs. gazduieste o petrecere de sfarsit de an sau evenimente distractive dupa munca, poate fi necesar sa va intalniti cu altii semnificativi ai colegilor sau cu membrii familiei. Acest tip de salut este mai relaxat, dar ar trebui sa fie totusi politicos. Intalniri cu clientii: cand intalniti un client, este probabil ca ati comunicat deja prin apel telefonic sau e-mail. Acesta este pur si simplu un mod formal de a va intalni fata in fata.




Niciun comentariu

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *