Meli Melo Paris, unul dintre cele mai exinse branduri din retailerul de accesorii, caută parteneri la Botoșani

0

Sursa foto: zf.ro

Meli Melo Paris, unul dintre cele mai extinse branduri din retailerul de accesorii, vrea să se extindă la Botoșani și caută parteneri.

Potrivit Ziarul Financiar, Meli Melo Paris a ajuns la 50 de unităţi în marile oraşe din ţară şi la o cifră de afaceri de zece milioane de euro. Pentru anul acesta, Meli Melo Paris şi-a propus vânzări de 13 milioane de euro.



”Compania este în căutare de francizaţi care să extindă brandul în mai multe oraşe din ţară precum Piatra-Neamţ, Botoşani, Alba Iulia, Baia Mare, Deva sau Buzău. În total, nouă oraşe sunt pe harta dezvoltării retailerului. Investiţia într-un magazin Meli Melo Paris se ridică la 50.000-70.000 de euro”, scrie Ziarul Financiar.

 

Potrivit aceleiași surse, capitalul circulant de lucru necesar este cuprins între 10.000 și 20.000 euro, iar taxa de franciză este de 5.000 de euro.

Niciun comentariu

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *