Un centru comercial se extinde pe vertical: spații comerciale, sală de fitness și sală de dans

0

Centrul comercial cu cel mai mare trafic de cumpărători anual se extinde pe vertical și vrea să-și completeze oferta pentru a-și menține clienții.

 

Botoșani Shopping Center se va extinde în acest an pe vertical, urmând să dea în folosință spații comerciale la etaj, deasupra spațiilor din fața Carrefour.

 

Astfel, pe lângă câteva magazine, la etajul Botoșani Shopping Center va fi și o sală de fitness, Addi’s Gym Botoșani, dar și o sală de dans a Clubului Arlechin.

 



 

Cele trei centre comerciale din Botoșani încearcă să-și atragă clienții cu branduri cât mai cunoscute și cu o diversificare a serviciilor.

Botoșani Shopping Center are ca ancoră hipermarketul Carrefour, iar anul trecut a dat lovitura prin deschiderea retailerului de articole sportive Decathlon, având deja magazinele NewYorker, Casa Dulce, Orsay, Jysk, Mado, Beauty Mania, Animax, Super Star și Killer, La Cătălin, Sabrini, Essenza, Inmedio, Sensiblu.

 

 

 

Uvertura Mall este în discuții pentru a atrage un magazin de mobilă Casa Rusu, și are în ofertă Dovani, Mischa Kids, Beauty Mania, Penny Market, H&M, Kenvelo, Pepco, Cocodrilo, Massimo, Fabricat în România, Killer, Eximtour, CCC, Coax, Modex, Next Level, Reshoes, Alexandria, Noriel, Pandoras, Crepes Delices, Pizzeria Avanti, Ospățul Regilor, Spartan, Navia Cafe, Kafeteque, Dabo Doner, Cine Globe cinema 3D și New Chicago biliard și bowling.

 

 

 

Family Center a dat lovitura începutului de an prin deschiderea KFC, o investiție de 400.000 euro, dar are ca ancoră hipermarketul Kaufland, dar și Lidl, C&A, Lemms, Takko, Deichmann, Altex, Flanco, Pepco, Animax, Fabricat în România, Superstar.