Știri locale

3 strategii pentru loializarea clientilor din Social Media



 

Clientii sunt cei mai importanti factori care determina succesul sau esecul oricarei afaceri.

Puteti avea cel mai bun produs sau serviciu din lume, daca nu aveți strategii adecvate de promovare social media pentru a retine clientii, afacerea nu are sanse sa prospere.

Mullti clienti spun cand discuta cu o agentie social media ca nu s-ar deranja sa pastreze un client existent atunci cand pot gasi multi clienti noi. Nu e asa simplu. O agentie facebook ads stie ca a gasi un client nou inseamna costuri de 5 ori mai mari decat cele pentru pastrarea unui client existent.

Rata de succes a vanzarii catre un client vechi este de 60-70% comparativ cu rata de succes a vanzarii catre un client nou, care este de 5-20%. Doar cresterea ratei de retentie cu 5% poate duce la o crestere de 95% a profitului. Pierderea clientilor nu numai ca va afectează veniturile, dar pierdeti si resursele pe care le-ati folosit pentru a converti acesti clienti, folosind campanii facebook ads.

Intrebarea este: cum dezvoltati o strategie de retentie  a clienailor pentru a ajuta la pastrarea clientilor existenti si pentru a-i face multumiti? In acest articol, am detaliat 3 strategii de pastrare a clientilor, folosite de exemplu de o agentie de social media, care va ajuta sa nu pierdeti clienti si sa stimulati vanzarile.  Iata ce strategii puteti urma:

 



 

 

1. Creati un program de fidelizare a clienților

Orice agentie facebook ads stie ca de fapt clientii sunt fideli companiilor care ii ajuta sa isi atinga obiectivele. Dacă concurenta ofera clientilor dumneavoastra  o ofertă mai bună, puteti fi sigur ca o vor lua. Acesta este motivul pentru care trebuie sa construiti un program de fidelizare a clienților.

Un program de fidelizare a clienților rasplateste clientii pentru loialitatea lor continua. In loc sa oferiți doar un produs sau serviciu, oferiti clientilor o experiență

Programele de fidelizare a clienților vă permit sa interactionati cu clientul dincolo de punctul initial de cumparare. Va permit sa oferiti mai multă valoare clientilor si sa le aratati ca impartasiti acelasi set de valori.

Studiile  facute de orice agentie  social media au aratat ca doua treimi din clienti sunt dispusi sa cheltuiasca mai mult pe un brand care impartaseste aceleași valori sociale ca ei.

2. Rulati oferte limitate in timp

O oferta limitata in timp este un fel de recompensa pe care un client o primeste atunci cand cumpara de la compania dumneavoastra intr-o anumită perioada de timp. Aceasta strategie este populara in randul retailerilor și proprietarilor de magazine de comert electronic care incearca sa converteasca clienții. De asemenea, funcționează bine ca strategie de retentie. Clientii au mai multe sanse sa cumpere un produs sau serviciu atunci cand stiu ca promotiase va termina in curand.

O bună practica de administrare social media este adaugarea unui card cadou promotional  dipsonibil online in cosul clientului in magazinul virtual. Nu numai ca iti vei creste rata de conversie cu o oferta in timp limitat, dar adaugarea unui cupon sau a unui card cadou in cosul de cumparaturi te asigura ca clientul va reveni pentru a face o alta achizitie.

3. Personalizați serviciul pentru clienți

Un serviciu excelent pentru clienti este esential pentru a optimiza experienta clientului in magazinul tau online.

Furnizarea de servicii clientela fara probleme este obiectivul oricarei afaceri. Atunci cand clientii sunt multumiti de serviciul sau produsul oferit, este mai probabil sa aprecieze brandul mai mult timp. Serviciul personalizat pentru clienti se refera la oferirea de informatii care corespund perfect nevoilor exacte ale clientului.

Cum puteți oferi servicii promovare social media personalizate pentru clienti?

  • Trebuie sa va intelegeti clientii

Pentru a putea construi o relatie buna cu clientii, companiile trebuie  sa identifice nevoile și dorintele clientilor. Prin campanii facebook si promovare facebook ads obtineti o imagine concreta a serviciilor de relatii cu clientii

  • Trebuie sa fiti disponibil

Este important ca serviciul clienti sa fie disponibil mereu online. O buna administrare social media oferita de o agentie promovare facebook va oferi solutii pe e-mail, chat sau voce.

  • Trebuie sa oferiti clientilor optiuni din care pot alege

Dati clienților mai multe solutii din care sa poata alege, iar experienta va fi mai personalizata.