3 TIPS-uri practice pentru promovarea unei pagini pe Facebook

0

Nu mai este doar un trend. Promovarea pe Facebook este o necesitate a zilelor noastre, in contextul in care aproape 10 milioane de romani aveau, in 2019, cont pe cea mai populara platforma de socializare. „Nu esti pe Facebook, nu existi” este 100% adevarat in contextul distributiei reclamelor care au un impact mult mai puternic in online decat pe canalele traditionale de comunicare, in randul audientei tinere. 

In continuare, descopera cele 3 TIPS-uri practice pentru promovare pagina Facebook si pune-le in aplicare.

 

Creste-ti audienta organic

Dincolo de reclamele sponsorizate, este indicat sa cresti cat de mult – organic – aria audientei tale. Poti face acest lucru eficient, pornind de la o agenda editoriala bine structurata, care mizeaza pe mesaje cheie ale brandului tau. Pe baza unui calendar bine optimizat, pastreaza ritmul si frecventa postarilor tale. Orice element este important, inclusiv ora de publicare a postarilor. Studiaza datele pe care platforma ti le pune la dispozitie si cunoaste comportamentul audientei tale. 

Vezi intervalul orar in care e activa comunitatea ta si programeaza postarile in functie de acest timeline. Genereaza interactivitate prin postari de impact, ce respecta mixul dintre informare – divertisment – persuasiune si vino cu abordari noi, creative, care sa atraga atentia asupra paginii tale. Colaboreaza cu un expert in content marketing, daca ai nevoie de ajutor.

 

Sponsorizeaza reclame de impact

Facebook Ads este un domeniu de expertiza in sine. Dincolo de buget si optimizari necesare in gestionarea eficienta a campaniilor, imaginile si textele folosite trebuie sa fie de impact. Creeaza un buyer personas si defineste exact profilul clientului tau. In functie de acestea, vino in intampinarea potentialilor clienti cu mesaje atractive, care sa raspunda la nevoile lor. Pozitioneaza-te ca brand ca o solutie viabila, testata de alti cumparatori, validata de clienti anteriori. 

Publica testimoniale si fa-ti remarcat brandul printr-o doza serioasa de autenticitate, ce te plaseaza cu un pas in fata concurentei tale. Recalibreaza-ti bugetele in functie de rezultatele pe care le obtii si sponsorizeaza postari organice care au avut un reach bun. Avand o astfel de strategie pe termen lung, rezultatele nu vor intarzia sa apara. Colaboreaza cu un expert in Ads.

 

Apeleaza la specialistii experimentati din agentii

Agentia este mediul ideal care ii expune pe specialisti la o diversitate de provocari. Fiecare business din portofoliul unei agentii vine cu nevoi proprii de promovare, lucru ce contribuie la formarea continua a resurselor umane. Poti externaliza parte din serviciile de marketing prin colaborarea directa cu agentiile. 

Alege o echipa multidisciplinara, ce iti poate oferi sprijin pe mai multe zone de expertiza. De exemplu, poti avea un om dedicat pe Facebook Ads, dar si o alta echipa specializata in web development si web design. De asemenea, asigura-te ca website-ul la care faci trimitere din pagina ta de Facebook ofera o foarte buna experienta utilizatorilor, ca este simplu si usor de navigat. Specialistii din domeniu iti pot oferi indrumare.

 

Expertii in promovare pagina Facebook de care ai nevoie: Fortin.Agency

Simpli, modesti, experimentati, tineri, entuziasti, buni profesionisti, bine pregatiti. Sunt doar cateva dintre cuvintele care ii descriu pe cei de la AG. Fortin – Agentie Social Media

Daca ai nevoie de un sprijin real in promovare pagina Facebook, atunci aceasta agentie ar trebui sa fie prima pe lista ta. Lucreaza cu o multitudine de branduri, de la cele mai mici, la cele mai mari, precum Altex sau BMW. Vei comunica extraordinar de bine cu agentia.

 

Niciun comentariu

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *