Ţigările aduc vânzări mari dar ard profitul reţelei Admir în T1

Reţeaua locală de magazine Admir, care funcţionează non-stop, a înregistrat o creştere a vânzărilor în primul trimestru din 2015 comparativ cu primele trei luni din 2014.

Potrivit lui Ionel Roşu, proprietarul reţelei Admir, în ianuarie volumul vânzărilor a fost de 1,26 milioane lei, faţă de 1,21 milioane lei în ianuarie 2014. Apoi, în februarie 2015 au fost vânzări de 1,05 milioane lei, faţă de 1,04 milioane lei în 2014, iar în martie Admir a înregistrat vânzări de 1,2 milioane lei, faţă de 1,18 milioane lei. În total, în primele trei luni volumul vânzărilor a fost de 3,57 milioane lei, faţă de 3,44 milioane lei în T1 din 2014.

„Este o uşoară creştere în cifre absolute, însă rentabilitatea vânzărilor este în picaj din cauza creşterii vânzărilor de ţigarete în total portofoliu. Per ansamblu, totuşi, <paharul e pe jumătate plin>”, a declarat Ionel Roşu.

De asemenea, Sărbătorile Pascale au adus reţelei Admir un rulaj de 356.833, faţă de 314.017 lei cât a fost totalul vânzărilor la Paştele din 2014.

BanulBotosanean.ro
www.facebook.com/banulbotosanean