Câțiva tineri IT-iști au realizat o aplicație care revoluționează administrarea centrelor de bătrâni și tineri

0

Main Social Center

Câțiva tineri care lucrează la o firmă din Botoșani au lansat o aplicație care revoluționează administrarea centrelor de bătrâni și tineri nu doar din România, ci din toată Europa.

Peste 15 programatori, consultanți și analiști dintr-o firmă care este administrată de un botoșănean, Iustin Ionuț Buruiană, iar un alt botoșănean, Eduard Zadobrischi, se ocupă de imagine și marketing, au lucrat la proiectul Main Social Center, aplicația care va schimba modul în care sunt administrate centrele sociale.



Această idee i-a aparținut în totalitate botoșăneanului Iustin Ionuț Buruiană, care a gândit fiecare componentă software din cadrul aplicației și mai jos vă spune exact cum s-a născut aplicația:

“Toată viața mi-a plăcut să aduc un plus de valoare în ceea ce simt eu, am fost atras de problemele

Iustin Ionuț Buruiană, administrator

copiilor, tinerilor, adulților, iar atunci când făceam mici donații avem ocazia să interacționez cu mediul respectiv, așa am hotârât că este nevoie de ceva inovativ care să aducă multe beneficii centrelor. Având prieteni în acest mediu și discutând nenumărate probleme și necesități în centrele administrate de ei, am hotărât că este momentul să fac ceva care să le ușureze muncă, și așa a luat naștere Main Social Center”, a declarat Iustin Ionuț Buruiană.

Analizând mediul de afaceri dar și cel administrativ al afacerilor de tipul centrelor sociale, tinerii de la Main Software Solution au văzut și identificat problemele și carențele din procesul administrativ, așa ca au hotârât să realizezeo aplicație software care să gestioneze eficient fiecare etapă din faza administrativă.

Main Software Solution a realizat un sistem informatic numit Main Social Center, care reușește să evidețieze transparent orice tip de afacere. Acest sistem se bazează pe principiile standard în administrarea unui centru, mai jos aveți câteva din funcționalitățile de bază ale aplicației:



  • Datele despre beneficiar adăugate cu ușurință și vizulizate în timp real;
  • Procesul de monitorizare (diagnostic, activități, plan individualizat) eficient și lizibil;
  • Monitorizare vizite,telefoane, intrări și ieșiri ale beneficiarului, incidente deosebite, abuzuri;
  • Eficentizarea modului de lucru cu beneficiarul;
  • Vizualizarea datelor despre perfomantele personalului și planificarea acestuia;
  • Rapoarte de activitate din partea personalului;
  • Informații legate de generalități,concedii, pontaj și perfecționări ale personalului;
  • Stocul produselor, medicamnetelor și trasabiliatea acestora;
  • Locația exactă a produselor și medicamentelor;
  • Rețetare pentru bucatarie;
  • Recepție, mutare, depozitare, inventarierea;
  • Proceduri de optimizare pentru a scurta timpii de lucru
  • Identificarea erorilor din procesul de lucru
  • Rapoarte ce definesc totalitatea informațiilor din centru



Vă prezentăm una dintre procedurile sistemului MainSocialCenter:

Dacă unui beneficiar i se administrează un medicament, sistemul împarte automat această acțiune în trei proceduri:

  • Un raport sub formă de bon de consum în care se spceifică cine a luat medicamentul, cui i s-a administrat și scăderea automată a acestuia din stoc.
  • Un raport în dosarul beneficiarului în care se specific cine i-a administrat medicamentul și trasabilitatea acestuia;
  • Un bon de consum în care se specifică cine a luat medicamentul, cui i s-a administrat și scăderea automată a acestuia din stoc.
  • În acest moment aplicația este instalată în multe centre din România, dar o regăsim și în variantă demo în care clientul se acomodează cu mediul de administrare, cu funcționalitățile aplicației. Pe viitor dorim să externalizăm serviciile dar și aplicația, având cerere și din alte țări ale Europei.
  • Main Software Solution are o prezență masivă în mediul online și ne puteți găsi acolo atât pe Facebook, Linkedin, Twiter, Youtube, Google+ dar și pe site-ul nostru mainss.ro.



Tinerii IT-iști sunt discuții cu o parte din centrele din Botoșani, câteva dintre acestea testează deja aplicația.

În acest moment aplicația este instalată în multe centre din România, dar o regăsim și în variantă demo în care clientul se acomodează cu mediul de administrare, cu funcționalitățile aplicației. Pe viitor, tinerii de la Main Software Solution doresc să externalizeze serviciile dar și aplicația, având cerere și din alte țări ale Europei.

Main Software Solution are o prezență masivă în mediul online și îi puteți găsi atât pe Facebook, Linkedin, Twiter, Youtube, Google+ dar și pe site-ul nostru www.mainss.ro